Snow Angel

Me and the rest of the Design Team at Scrapbook Express were sponsored by Studio2Mers this month. I absolutely love their papers. Check it out!
Here is one of my layouts, Snow Angel. I had so much fun making it. I always enjoy myself with snow embellishments.



This chipboard alphabet from Li'l Davis (Strawberry Upper Case) is so cute.



A nice mixture of Maya Road, Heidi Swapp and Prima. Love them all!




Som noen av dere allerede vet, så er det mulighet for å vinne disse flotte papirene fra Studio2Mers på Scrapbook Express. Bli med på DT's Produktkonkurranse for denne måneden. Mer om oppgaven kan dere lese på forumet.

10 comments:

Eliza March 29, 2008 at 6:49 PM  

Så fin den er!

Anne Bente March 29, 2008 at 6:53 PM  

wawww så flot, og det papir er total lækker :)

Anita March 29, 2008 at 7:22 PM  

Så utrolig mange flotte detaljer det var på denne! Nydelig farger også.

Renée og Amanda March 29, 2008 at 9:54 PM  

Kjempelekker lo:)
Så fin bloggen din har blitt også! Ny header, ikke sant?

Ha en god helg videre :)

{ Kristina } March 29, 2008 at 11:46 PM  

Ny header ja! Fant ut jeg ville ha litt mer vårfølelse her inne. :)

Jeanette March 30, 2008 at 10:23 AM  

Awesome! :-D

Utrolig mye fint på denne. Jeg er imponert hvor fine winter-LO'r du lager, Så fine detaljer, og søtt bilde - forresten! :) God helg videre!

Anonymous March 30, 2008 at 11:10 AM  

Lekker LO, som vanlig, snuppa!

Skal se om jeg finner noe som passer oppgaven, jeg nå.

Anita March 30, 2008 at 2:58 PM  

Har gitt deg en award i bloggen min jeg:)

{ Kristina } March 30, 2008 at 3:28 PM  

Nææ, så koselig! Iler inn for å se! :)

Pia March 30, 2008 at 7:56 PM  

Supert lækkert lo med lækre detaljer, super flot papir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere