{{ ~ Blog Candy ~ }}

Want some??

I've put together a Blog Candy. My very first actually..



There are lots of goodies here, and most of them among my faves. That also includes the chocolate in the lower right corner! Yummi! :)


Here's what the winner gets;

- 4 different kinds of vintage bookpages
- 6 strips of Magic Mesh
- 4 Paper Frills
- 6 Paper Doilies
- 12 different kinds of vintage tickets
- 4 journalingcards from Prima
- 1 very good chocolate
- 4 tags from Panduro
- 5 seal prints in different colors
- 8 pins
- 9 bling flowers for Petaloo

To enter my blog candy you'll have to:

1. Write a post about my blog candy on your blog.
2. Add the picture and a link in the post.
3. Add me to your blog list.
4. Leave a comment and your name on this post.
5. You have until Sunday 31st at 23pm (GMT +01:00)


It doesn't matter which country you live in, I'm just happy to have visitors and get comments on my blog. ;)

I'll have my sons draw a random winner.


xoxo

85 comments:

Teresa Abajo August 14, 2008 at 4:51 PM  

Hello! You do some wonderful work. Thank you for the giveaway - you are a generous individual!

Anne M August 14, 2008 at 5:06 PM  

Flott pakke du har satt sammen;)
Jeg er med!!

Moniqui August 14, 2008 at 5:45 PM  

How very generous! I am so happy you awarded Sanderijn cause i found your blog via hers!

Beate August 14, 2008 at 6:00 PM  

Skikkelig digg pakke! Da har jeg linket til deg. :)

Sanderijn August 14, 2008 at 6:28 PM  

Ohhhh Kristina, first you nominate me, and then you have this awesome goodie-give-away, this stuff is amazing!!!! You are so generous!!! I am going to put it on my blog, really would like to win this, it maybe will give me the boost of inspiration I desperately seeking for....

Linda S. L August 14, 2008 at 7:23 PM  

nydelig pakke! jeg er med :))

Anne Bente August 14, 2008 at 7:35 PM  

wawww for en lækker pakke,de der gamle bogpapirer er ikke nemt at finde, ikke her i Danmark i hvert fald:)du er jo på min blogliste,men jeg sætter dig øverst me ling til din blog :)

Aninha August 14, 2008 at 7:35 PM  

Hello Xtinas ..
I am Brazilian and his fan and loved this form of disclosure of its work ..
Get there on my blog:
http://aninha-minhavida.blogspot.com/

You are wonderful ...

bjs

Gladie August 14, 2008 at 8:20 PM  

Her var det masse yummies! Jeg er med! Og benytter samtidig sjansen til å komme ut av skapet som fan - du har inspirert meg kraftig i det siste. Tusen takk! :) gladie.blogg.no

annes paperfun August 14, 2008 at 8:26 PM  

Så flott pakke !!! Og du er allerede linket i min blogg og nå har jeg lagt ut bilde av din første blog candy!
Ønsker deg en fortsatt fin kveld...
klem fra Anne Kristine

Karina Beck August 14, 2008 at 9:25 PM  

Lækre LOer du laver. Kan godt lide din stil.
Har linket tilbage hertil på min blog.

Trine Blix August 14, 2008 at 9:46 PM  

Lykke til med din første blog candy!
Skikkelig lekker pakke du har satt sammen - liker smaken din ;)

Jeg skal spre ryktet fra min blog også!

*klem*

Beth August 14, 2008 at 9:52 PM  

This is a fab give aay and i have just posted about it on my blog http://beth-justbeth.blogspot.com/
You have some amazing stuff on here

Nora August 14, 2008 at 10:12 PM  

Skrevet en post om deg i bloggen min ;) Og du lå allerede i bloglisten min:)

Anette August 14, 2008 at 10:28 PM  

wow, lekker blog candy. :o)

Jeg skal spre ryktet hos meg også.

Ha en god helg.

tessa August 14, 2008 at 10:56 PM  

*tihi* nå har jeg fulgt kriteriene så håper jeg at jeg blir den heldige..for denne pakka var YUMMI!!!

Anonymous August 14, 2008 at 11:19 PM  

Lekker blog-candy :)
Jeg har linket til deg vettu :D

doulanana August 15, 2008 at 7:55 AM  

Love your work with Prima flowers!!!!

Broggis August 15, 2008 at 8:19 AM  

Wow! Jeg har gått glipp av bloggen din! Nå har jeg linke til deg, og veit at her kommer jeg til å kose meg masse fremover!

Ha en fin dag!

Maiken August 15, 2008 at 8:50 AM  

Åhh, jeg vil ha sjokolade! Hehe!:) Lekker pakke Xtina. Den er promotert på scrapperier nå.;)

Torill August 15, 2008 at 10:09 AM  

Helt nydelig candy! Klart jeg blir med på denne!
Hilsen Torill

Anonymous August 15, 2008 at 10:36 AM  

Sånn, da er du lagt til i listen min og alt det der=)

Kjempe flott blogg du har!
hilsen Cathrine

Caroline August 15, 2008 at 10:48 AM  

OJJ!! her var det mye nam nam!! :D
Klart man må være med på denne!!

jeg har to blogger, også skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal logge meg inn på den andre da men.. her er en link i alle fall :)
http://scrappoints.blogspot.com/

Norunn August 15, 2008 at 1:27 PM  

Herlig blogcandy Kristina!

Alltid like flott og komme inn i bloggen din, du er utrolig flink!!

Lisa August 15, 2008 at 2:32 PM  

Fab blog Kristina! Left a post on my blog:

http://lisa.craftjournal.net

Lisa x

Lillenala August 15, 2008 at 3:29 PM  

Nyyydelig pakke ;) Jeg er med!

mueppi August 15, 2008 at 5:11 PM  

Du hast wunderschöne Werke auf Deinem Blog!!
Hier ist der Link

http://mueppis-bastelwelt.blogspot.com/2008/08/blog-candy_15.html
Liebe Grüße Gisela from germany

Stahl Family August 15, 2008 at 5:19 PM  

I love this blog (been checking it out for a few weeks) Beautiful style!!

Renee August 15, 2008 at 6:34 PM  

Skikkelig flott candy fra din kant ja.

Link til deg i bloggen min har jo i grunnen alltid hatt - jeg legger denne inn i dag jeg.

Og tuuusen takk for hyggelig velkomsthilsen til ScrappeHuset.

Klemmer

Vibeke August 16, 2008 at 7:40 AM  

Herlig BlogCandy!!!
Jeg er med:)

Mariannes gjenbruk August 16, 2008 at 11:14 AM  

Jeg elsker blog candyer!!!! Denne så kjempe flott ut!!

cathrineangelica August 16, 2008 at 11:25 AM  

kjempe flott:)

im in:)

Karen August 16, 2008 at 1:10 PM  

Yummy candy, including chocolate!!!
I have posted the pic and link with a link in my candy roll on the right of my blog too :)

Anonymous August 16, 2008 at 1:22 PM  

Da var det gjort! Du har vært i bloggen min lenge, da;)

Marianne Hope August 16, 2008 at 5:36 PM  

Oooh! Jeg har lyst på den melkesjokoladen. Fantastisk candy (alt sammen). Du har forresten vært linket på bloggen min lenge....

Blaack Sheep Designs August 16, 2008 at 6:28 PM  

Wow! Fabulous blog candy!

I'm a huge fan of your blog (if I haven't told you that already...)

I've linked to you here:
Blog Candy Links

and I'm subscribed to your blog via: BlogLines
a very handy website!

Snuppelure August 16, 2008 at 9:29 PM  

kjempe lekker blogcandy :)
Jeg har gjort det jeg trenger for å bli med i trekningen :)

Cathrines-creative August 16, 2008 at 10:46 PM  

Veldig flott pakke du har satt sammen. Har skrevet om det i bloggen min og likner til deg nå... Ha en fin kveld

Heidi August 16, 2008 at 11:48 PM  

Du lager fantastisk fine Lo`er.


Herlig Blog Candy som jeg gjerne vil være med på.

Christel (scrappeberta) August 17, 2008 at 7:26 AM  

Nydelig blogcandy, Xtina :D
Har lagt dæ til i bloggen min :D

Linn Hege August 17, 2008 at 10:11 AM  

Så flott pakke du har satt sammen!
har lagt deg til i bloggen min!

Bunny B August 17, 2008 at 10:23 AM  

Lovely and gorgeous! Thank you so much! I've linked and blogged! xxx

bunnybx at gmail . com

Store og små August 17, 2008 at 11:55 AM  

Jeg er også med!

Lekre saker fra deg i det siste, som alltid.

Maren August 17, 2008 at 6:18 PM  

For en nydelig pakke du har satt sammen Xtina :) Det blir spennende å se hvem sønnen din trekker ut! Du var faktisk den første jeg la inn i blogglista mi :) Tusen takk for massevis av god inspirasjon så langt!!

Maren

Ellen Karin August 17, 2008 at 7:37 PM  

Kjempeflott blogg du har, nå er du lagt til i min liste. Og det er morsomt å stadig utvide bekjentskapskretsen. Nå vil jeg nok besøke deg titt og ofte. :)

Flott pakke du har satt sammen. Veldig min smak, så jeg håper det betyr at det også er din smak og at jeg dermed kan hente mye inspirasjon fra blogen din i tiden framover. :) Ha en fin søndag kveld.

TinaJewel August 17, 2008 at 8:50 PM  

Lovely giveaway goodies!
I subscribed to you with my Google RSS feed reader and linked to you on my Giveaway Blog, too.
http://www.xanga.com/Romans8_28Life

oheidia August 18, 2008 at 4:29 PM  

Du har en kjempefin blogg og jeg har lagt deg til blogglisten min og vil gjerne være med i trekningen om blog candy!

Hilsen Oheidia

Annelies August 18, 2008 at 7:10 PM  

Hello Kristina, this blog candy looks really good. So I've put a link on my blog (http://scrapannelies.blogspot.com/2008/08/kristinas-blog-candy.html) and added you to my blog list (look on the right) Thanks for a chance to win it! Greetings from Belgium, Annelies

mi@ August 18, 2008 at 10:12 PM  

Du lager så utrolig mye fint!!

Ikke noe problem å drive "reklame" for en så fin blogg :-)

Anonymous August 19, 2008 at 4:00 AM  

Cool blog candy. I dont' have a blog so I can't link back

luckydolls123[at]verizon[dot]net

idaws August 19, 2008 at 11:34 AM  

blir gjerne med på Blog Candy :)bare fortsett å Scrappe :) du e kjæmpeflink.

Pejtoon August 19, 2008 at 9:18 PM  

wow this is great :D

Congratulations :)
And greetings from Poland

Pozdrawiam :)

Of course I have done everything what you want and this is my blog http://scrapy-ms.blogspot.com/

:*

MadameMim August 19, 2008 at 11:11 PM  

Så lekkert! Jeg ser etter en anledning til å prøve papirscrapping, så dette må jeg være med på!
:D

Anonymous August 21, 2008 at 2:09 AM  

Fabulous! I posted here:

http://acupofjoy.wordpress.com/joyful-finds/

dbstout{at}juno{dot}com

Karoline August 21, 2008 at 9:24 AM  

Jeg vil gjerne være med på blog candyen din, spesielt siden det er en suveren grunn til å få en flott inspirasjonskilde i blogglisten min ;-)
Hilsen Karoline

Ann Cicilie August 21, 2008 at 12:22 PM  

Nyyydelig pakke!

Link og bilde er tilført i bloggen min:)

Marianne1972 August 21, 2008 at 1:40 PM  

Hvor er det en fin blog du har dig, og en rigtig dejlig blogcandy du udlodder. Jeg ville blive rigtig glad for at vinde den.

Stine66 August 21, 2008 at 2:23 PM  

GREAT PAGE you have herem haven't seen it before I'll be back for sure, and will make a LINK on my page.

Berit August 21, 2008 at 7:17 PM  

Åååh, for en nydelig candy!!!! Har skrevet et innlegg i bloggen min og linker til bloggen din :)

Charlotte August 22, 2008 at 4:54 PM  

Det er nogle rigtig lækre ting du laver.. Jeg har linket til dig.. Og du er på blog listen.. Hilsen Charlotte

Cowgirl August 22, 2008 at 6:04 PM  

ja så er jeg nr. 61 i rækken og håber selvfølgelig at modtage den flotte pakke - hi hi
Helle/Cowgirl/DK

Else Slipsager Petersen August 22, 2008 at 8:27 PM  

What a wounderfull blog candy and some wounderfull things you are making. You are now added to my blog list

Trish August 23, 2008 at 12:58 AM  

what a generous giveaway!! it'd be so great to win :)

Linda August 23, 2008 at 12:58 PM  

da er jeg også med

flott pakke forresten

Sivic August 24, 2008 at 2:25 PM  

Kjempefin blog candy du deler ut : )
Vil gjerne bli med i trekningen og har linket deg til bloggen min.

Hildegunn August 24, 2008 at 9:00 PM  

Veldig flott blogcandy du har laget !
Jeg er veldig gjerne med i trekningen :)

Inger Marie August 24, 2008 at 10:23 PM  

Herlig blog candy du har satt sammen :)
Jeg er med og har linket og skrevet et innlegg
Krysser fingrene!!

Klem fra Inger marie

ribenaruby August 24, 2008 at 10:45 PM  

Hi there. First time to your blog. Fantastic work and great yummy candy. the post and link is on my blog.

Ingrid August 25, 2008 at 9:22 AM  

Hi Kristina,
fantastic blog candy :)
greetings from Poland
ula

Jeanette August 25, 2008 at 3:54 PM  

Å herligheten så mye fint! Vil gjerne ha, jeg og! Nam! *klem*

Sabina August 25, 2008 at 5:00 PM  

Hi Kristina,
What an amazing set of scrapgoodies are you going to give away. Really pretty. Hopefully I'm lucky to win this time :-)

I also love the way you scrap!!!
Real pretty Layouts I've seen so far. I'm glad to run into your Blog.
Thank you ;-)

❤ Kaia August 26, 2008 at 1:53 PM  

Dette vil jeg også være med på.
Spennende.
Ha en superfin dag ;-)

rosaliaa August 26, 2008 at 2:24 PM  

hello Xtina!!! I came from Poland. To be honest I came here cuz of blog candy, but now I see I will stay here forever :D Your blog is great. You work is an inspiration for me .. I love it!!!!

here is my blog where I wrote information about your candy...
From today You are also on my blog list :D
With hope to win :-)
magdalena

www.nicktoska.blox.pl

Ida / Little August 27, 2008 at 11:18 AM  

Utrolig masse fine LO'r her på siden din :) Flott candy også :) Jeg henger meg på her.

Ida/Little

Anita August 27, 2008 at 11:49 AM  

Jeg har reklamert litt for candyen din på bloggen min;)

Kjerubin August 27, 2008 at 1:46 PM  

Heisann.. vil bare si at du har en flott blogg med masse inspirasjon.. :) ønsker også å være med på blogcandyen din. Innlegget i bloggen min ligger her:
http://kjerubinscrap.blogspot.com/2008/08/xtinas-blogcandy.html
og du var allerede linket.. :)

Mette August 27, 2008 at 3:17 PM  

This is a fab candy (the chocolate looks so nice :P).

Not quiet sure how to post the pic but have left a link to both your blog and the picture.

I think your blog is super. Have a nice day.

Eli Kristin Magnussen August 27, 2008 at 11:06 PM  

Aaah! Nydelige snadder, jeg vil også gjerne være med! ;)

Har linket til blog candyen din.

cwasia August 29, 2008 at 10:43 AM  

Hello Xtina!
To be honest I just found your blog, and I love it already so You are on my blog list.
The blog candy looks yummy!
http://1001pomyslow.blogspot.com/2008/08/blog-candy-blog-candy.html
Joanna

Marsza August 29, 2008 at 10:51 AM  

Hi Kristina,
Fantastic candy Blog :)
greetings from Poland Marsza;)
http://pasjemarszy.blogspot.com/

Ruby August 30, 2008 at 9:29 AM  

Så herlig pakke som du har satt sammen, blir veldig gjerne med på denne! :)

isabell August 30, 2008 at 10:32 PM  

En nydelig pakke du har satt sammen:)
Har skrevet om bloggen din i min blogg, den er virkelig hvert et besøk, digger det du lager:) og finner bestandig masse av inspirasjon her.
Å ja du ligger i blogglista mi:)

Ha en fin kveld!

/Stine August 31, 2008 at 9:10 PM  

Jeg er med. Har skrevet en post om deg, og linket til deg ;)

mvh
Skaubytrollet
http://skaubytrollet.com

Benedicte August 31, 2008 at 9:30 PM  

Hei, kjempefin pakke! Da er du på blogglisten i min helt ferske blogg!

Benedicte August 31, 2008 at 9:46 PM  
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere