{{ Someone special to be a Dad }}

Snart farsdag, og akkurat denne farsdagspresangen skal over fjellet i morgen tidlig, så jeg måtte få opp farten litt i dag.

Har storkosa meg med dette prosjektet, og ble veldig fornøyd - tror jeg. Gleder meg til å føre det videre til julegaver. ♥

Ja, det er en konfekteske altså...





any man can be a Father
but it takes someone special
to be a Dad







Materialer: Prima Marketing, Kaisercraft, Making Memories, Fiskars, Tim Holtz og Freia ♥

Hva skal din pappa få?

Er dere forresten klar over hvor vanskelig det er å scrappe når sjokoladelukta ligger rett under nesa di hele tida??



11 comments:

Marianne/skorpionen November 10, 2011 at 10:00 PM  

Så fantastisk vakkert!!! og for en herlig tekst!
(har dessverre ingen pappa i live så jeg har ingen å gi til. Men jentene her skal jo gi litt til sin far(min sambo) da)
Vedr. aluminiumsfolie, så linket jeg til et innlegg/tutorial inne på casa(men det har du sikkert sett allerede). og der står det svar på mesteparten av det du spurte om.
Bind it all ja, trenger vel ikke noe mer enn ark/kartong og selvsagt bind it all og ulike wire.

Ha en flott kveld!

{ Kristina } November 10, 2011 at 10:10 PM  

Å, det var trist å lese. :( Da er vel ikke farsdag det samme lenger..

Jeg ordner som oftest til min sambo jeg også, men han setter ikke like stor pris på scrappet gave, hehe. Jaja, kan ikke gjøre noe med det..

Tusen takk for tips og hjelp, og rooosen. Alltid hyggelig. ♥♥

Kjenner jeg har veldig lyst på bind it all jeg nå da.. Nå husker jeg straks hvor dyr denne hobbyen egentlig var!

annes paperfun November 11, 2011 at 8:40 AM  

Ååå så utrolig vakkert arbeid!
Herlig med boksiden og detaljene!
Så glad for at du er igang igjen.
Du har alltid isnpirert meg med ditt arbeid. ♥
Ang. det stempelet du spurte om så er det fra Paper Makeup Stamps.
Som oftes skriver jeg hva jeg har brukt i innlegget.
Ha en super helg! Jeg skal på kurs og treff i morgen (Grorud treffet) Gleder meg masse!!
Klem Anne

Anita November 11, 2011 at 7:54 PM  

Blei knalltøff, du er jo kjempeflink. :)

Maria Therese November 11, 2011 at 8:27 PM  

nydelig nydelig eske!!

unni's scrappeboble November 12, 2011 at 5:20 PM  

Skikkelig flott eske du har laget da. Kjenner igjen LOen av jenta med langt hår (bildet tatt bakfra) eg kopierte den på favoritter for leeeeenge siden :)
Tuuuusen takk for fiiin kommentar i bloggen min :))) Klem

{ Kristina } November 13, 2011 at 9:37 AM  

Tusen takk! ♥♥

Linn November 14, 2011 at 6:24 PM  

Åh guriverden altså så vakker den ble, heldige svigerfar da! Sjokoladen er god å dele men den boksen er jo et vakkert smykke å ha stående framme uansett dag.

Scrappegal November 16, 2011 at 9:52 AM  

Nyyydelig!!!!! Også så lekre ark, og nydelig pynt du har brukt! Elsker denne!
Har du pynta en ferdig konfekteske, eller har du bretta selv?

{ Kristina } November 16, 2011 at 10:19 AM  

Takk. ♥
Det er en ferdig konfekteske.

МамаФиалка December 9, 2011 at 11:38 AM  

wow super!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere