Photoshop Ramme #4

Det blir fort litt surring i Photoshop på kvelder jeg kjeder meg!! Aner ikke om noen laster ned og bruker disse, så koselig om jeg får noen tilbakemeldinger på det. ;)



- Photoshop Tutorial på hvordan du kan bruke denne rammen.

Noen av rammene jeg har laget i det siste;
- Photoshop Ramme #1
- Photoshop Ramme #2
- Photoshop Ramme #3

Jeg holdet på med et (eller egentlig flere) minialbum akkurat nå, men kjenner jeg blir litt lei på slike lange prosjekter. Album er kos å lage altså, men litt kjedelig når det samme skal lage flere ganger - og ganske likt, samme bilder osv..

Med andre ord så er det julegaver jeg holder på med...

Så i morgen tror jeg at jeg rydder det bort litt og finner noen andre prosjekter!! :) Tenkte også jeg skulle oppdatere med sneakpeek og shoppings!!

Husk Bloggsnopet mitt / Remember my Blog Candy



Jeg vant forresten en pute hos Silje og Skissedillaskisse #136 hos Skissedilla!! Jeeeajj!

1 comments:

Kreativelena November 17, 2011 at 2:16 PM  

Jeg har lastet de ned.. Whiii, og skal etterhvert prøve de også.. Er bare litt distree så det kan ta litt tid ;-)
Men når den dagen kommer lar jeg deg vite det skal du se.. :-)
Tuuuusen takk for at du deler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere