{{ Family Complete }}

Jeg fant en ny utfordringsblogg (ja, ny for meg..) som jeg tenkte jeg skulle teste; That's Just So Cute. Utfordringen jeg slenger meg med på er She's So Cute #19.

Deltakerne kan lage hva de vil, så lenge disse punktene er med (kunne utelate ett punkt);
- juletema (det ene punktet jeg ikke tok med, obviously)
- blonder og/eller bånd (jeg har brukt blonder)
- maling eller crackle paint (jeg har brukt crackle paint på den ene ramma)
- blomster (åff kørse)
- swirl (jeg har brukt say it in crystals swirl)
- charms (bling bling'en som dingler fra ene ramma)
- noe som glitrer/skimrer (bakgrunnarket, swirl'en, charms'en og på blomstene)


Her er miniatyrene i min komplette, fantastiske familie! Nikolai, Adrian & Mikael. ♥♥









Materialer: Prima, Tim Holtz, Kaisercraft, Melissa Frances, Ebay, American Crafts, Poppydesign & Papirloftet

17 comments:

Maria Therese November 20, 2011 at 4:50 PM  

Nydelig Lo ♥

Vibeke November 20, 2011 at 5:07 PM  

Denne digger jeg virkelig!! Så kul, tøff og annerledes:):)

Carrin November 20, 2011 at 5:23 PM  

Helt utrolig vakker Kristina!! Og du som sa du sleit med lyse farger?! Denne er jo helt himmelsk jo!

{ Kristina } November 20, 2011 at 5:30 PM  

Jeg var plutselig lei alle de mørke fargene!! Lyst var jo faktisk gøy!! :)

Problemet mitt når er at ca. 97% av papirbunken min (som egentlig er ganske stor) er mørke farger...hmf.

{ Kristina } November 20, 2011 at 5:31 PM  

Og takk forresten, alle sammen! ♥♥

Marianne/skorpionen November 20, 2011 at 5:51 PM  

fantastisk nydelig!!! (og du.... lyse farger = gesso!!! Da får man brukt masse mørke ark)
Digger det prikkete arket ditt, en helt utrolig stemning og et lekkert oppsett!
(vet ikke om jeg klarer å vise hvordan jeg har laget den siste LOen min, det er relativt kaos satt ned på arket, du får komme på besøk og se :D )

{ Kristina } November 20, 2011 at 6:03 PM  

Hihi, tusen takk!! ♥♥

Ja, jeg skulle mer enn gjerne besøkt deg og lært litt av hvert altså. Du bor ikke tilfeldigvis 5 minutter unna?? ;)

Gesso hadde jeg en gang, men finner den ikke. Mulig jeg kasta den når jeg rydda scrapperommet etter 2 år i støv!!

Karina Beck November 20, 2011 at 7:09 PM  

Lækker lækker side!

lillesmor November 20, 2011 at 8:28 PM  

Fantastisk lekker. Skulle ikke tro at du hadde vært lenge borte fra scrappepulten!

Du spurte om det bare var skissa en skulle følge inne på creative scrappers, og det er det. Man kan godt kombinere med andre utfordringer også;-)
(og så fant jeg ut at jeg hadde glemt å legge ut bilde av candyen din, så det gjør jeg nu!)

Ha en kreativ kveld.

Renee November 20, 2011 at 8:51 PM  

Åååååh digger oppsett som dette - og de rammene faaaalt jeg sååå for etter at Maria laget en som denne her nesten - og vet du nå får man de i stempler og disse rammene til poppy.

Virkelig koooos å se du scrapper igjen altså - thank youuuuuuu ♥

pssst - ta vekk sperretekst da du :)

Anne Bente November 20, 2011 at 9:27 PM  

noget såååå NYDELIG
god søndag aften.
knusss

Anonymous November 21, 2011 at 10:37 AM  

Hej tjejen!

Underbar lo! Var ett tag sen jag kikade förbi hos dig & som vanligt är det alltid lika givande!

Jag har lagt upp en hel del nytt i min blogg du kan kika på. Sen har jag oxå hängt på en del utmaningar. Vansinnigt roligt så nu kan man bara hålla tummarna för att man vinner oxå! ;)

Ha det riktgt bra, kramar Ulrica

UlrikaT November 21, 2011 at 6:06 PM  

Stiligt!!
Har selv også gjort en layout til den her utmaningen og også valgt bort jultema. :)
Klem/
Ulrika

pia iris November 23, 2011 at 6:43 PM  

åååå denne var utrolig flott.
digger de små bildene med rammene.
kule blomster og et friskt bakgrunnsark.
kjenner jeg får lyst til å lifte ;o)
takk for ditt bidrag. klem pia

Silje November 23, 2011 at 6:49 PM  

Herlig layout - såå fint med alle rammene, prikkete ark og blomstene! : ) Takk for hyggelig besøk i bloggen min!

GryA November 30, 2011 at 10:33 PM  

Wow..denne var såååå kul. Detaljene er jo bare så rå. Morsomt at du fant oss og bli gjerne med igjen på en av våre andre utfordringer.

МамаФиалка December 9, 2011 at 11:38 AM  

its so nice!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere