Scrappepause eller scrappestopp?





Så hva sier dere?

Scrappepause eller scrappestopp?

Er det mulig å finne tilbake til hobbyen etter flere år?





Jeg har et nydelig (og veldig praktisk) scrapperom helt for meg selv - det er bare mitt!!





Rommet er pakket med scrappesaker i alle skuffer og skap fra sist jeg brukte det, og jeg har i tillegg handlet nyheter.





Jeg har gamle og nye skatter - ting som bare jeg har som jeg egentlig gleder meg til å bruke..







Jeg har et helt nytt fotoapparat, og fremdeles herlige bilder av mine søte små - som forresten ikke er så små lenger.












...men jeg har ikke roen!!!!!!

8 comments:

Marianne/skorpionen November 1, 2011 at 7:13 AM  

Håper du kan finne roen slik at du kan kose deg med scrappingen igjen! for du lager jo så mye lekkert!

mo9ca November 1, 2011 at 9:04 AM  

Å kjære... Vet du, der er jeg også... Og det er så utrolig frustrerendes! VIL så gjerne, og det står iallefall ikke på utstyret... Men når jeg setter meg ned så er det som om jeg ikke vet hvor jeg skal begynne... Så reiser jeg meg bare og går igjen... Sånn er det hver gang, og jeg kommer meg liksom ikke over den kneika... Om du finner ut hva som hjelper så gi meg gjerne ett tips eller to. For jeg vil SÅ GJERNE!!
Håper du finner din ro, vil svært gjerne se mer fra deg!!

Ha en fin dag videre!
*klem*

annes paperfun November 1, 2011 at 10:04 AM  

Håper virkelig du finner igjen roen til å scrappe.
Savner deg i scrappe"verden"..
Du lager så mye flott og har vært til STOR inspirasjon.
Sender deg mange ♥ klemmer.
Anne

Vibeke November 1, 2011 at 6:06 PM  

ÅÅÅ jeg savner både deg og de nydelige layoutene dine jeg!!! :):) Jeg håper du kommer deg over kneiken - slik at du kan kose deg med scrappingen din igjen.

Kanskje du kan prøve deg litt på Art Journal feks? Da kan du jo være kreativ uten om at det er ren scrapping:)

Krysser fingrene for at det snart kommer mer fra deg:) Og du: Takk for at du kikket innom bloggen min - jeg setter stor pris på det:)

Klem til deg:)

Anne Bente November 1, 2011 at 7:45 PM  

åh,,,, så skøn at høre fra dig, savner dine flotte ting

mange klemmm

{ Kristina } November 3, 2011 at 1:13 PM  

Tusen takk for koselige ord. ♥

Scrappegal November 3, 2011 at 2:37 PM  

Her var det en LEKKER samling med LO'er ja!!!! Du lager så mye flott, og jeg elsker stilen din!
Så jeg håper også du klarer å finne roen, og kose deg med scrappingen!! :)

{ Kristina } November 4, 2011 at 7:32 AM  

Tusen takk. :) Det har vel gått ca. 2 år nå siden jeg virkelig scrappet, så veldig vanskelig å sette seg ned med det igjen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere