Tadaaa


Alle gode ting er 3
(dag 3 altså - ikke hvor mange forsøkt jeg har gjort..gaah)!!

Endelig er bloggen slik jeg vil ha den, bare små detaljer igjen. Nå har jeg en header, og jeg eeeelsker den!!! Og jeg kan fort bytte den dersom (når!!) jeg bli lei, for Lena/Angelbitch fikk meg endelig til å forstå hvordan jeg fikk lagt det inn i html-koden.

Tusen, tusen takk!!



Neste "hinder" nå er å få bakgrunnen (under headeren) til å bli helt hvit!!

Og så må jeg gratulere min kjære samboer med 30-årsdagen i dag!!! Han fortjener noen ♥♥ for det. :)


11 comments:

salige lavendel November 15, 2011 at 10:45 AM  

Takk for den koselige hilsenen hos meg =) Og det var kjempetøft med header ja!! Bra man kan få hjelp av noen kloke hoder når man står fast selv.

Maria Therese November 15, 2011 at 10:59 AM  

Yippi!! Å hærlige farger var det i den også :) Og blog ikonet er på plass også :)

Marianne Hope November 15, 2011 at 1:15 PM  

Hei kristina og grattis med ny blog design og velkommen tilbake i bloggverdenen. Vi har visst vaert litt fravaerende begge to ser jeg:) Vanskelig aa finne tid til alt det man vil, sant? Klem Marianne:)

Anne Bente November 15, 2011 at 6:21 PM  

super flot design og tillykke med manden.

klemmmm

Anne November 15, 2011 at 6:38 PM  

Så tøft det ble! Det gjorde seg med denne headeren :-)

Gratulerer til mannen!

{ Kristina } November 16, 2011 at 10:23 AM  

Takk! ♥

AnneiSkogen November 16, 2011 at 6:22 PM  

Superfint ble det!! Hvordan har du fått til å lagt til sideelementet "kommentarer RSS"?
Et sånt vil jeg også ha!

{ Kristina } November 16, 2011 at 7:21 PM  

Takk.

Det følgte nok med template'n som jeg har lasta ned, antar jeg??

webmosterhelene November 17, 2011 at 9:31 AM  

Tack för söta rader i min blogg!! Lägger helt klart till din fina sida i min blogg-roll, så jag hittar tillbaka snabbt och enkelt.

Du gör ju fantastiskt mycket fint!!

Kreativelena November 17, 2011 at 2:18 PM  

Rålekkert ble det her.. Det er sånn at jeg egentlig har lyst til og bruke denne jeg og etterhvert kjenner jeg.. Vi få se vi får se.. *hehe*

Chris December 29, 2023 at 12:44 AM  

Nice blog youu have

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere