{{ Santa Baby }}

Jeaj, jeg scrapper!! ♥♥

Og jeg har til og med tenkt å slenge meg på Skissedilla! ♥ Hoppe rett i det.

Og ikke nok med det - det tok bare få dager med kikking i diverse blogger så bare måtte jeg få julestemning jeg også. Valget falt lett på nissebildet av fadderjenta mi Lisa. ♥ Skjønnaste!

Jeg har dessverre lite julepynt - ja lite rødt også, så det ble en litt annerledes julelayout.













Materialer: Martha Stewart, Tim Holtz, Prima Marketing, Heidi Swapp, Papirloftet, Making Memories, Sassafras Lass, Webster's Pages, Basic Grey, American Crafts & My Mind's Eye.


Holder forresten på med å samle sammen masse vintage godsaker til en bloggsnop! Blir dere med på leken??

16 comments:

Vibeke November 8, 2011 at 8:46 PM  

ÅÅÅ - NYDELIG!!! Utrolig hyggelig - og inspirerende å få deg tilbake i scrappeverdenen igjen!!:)

ruffa November 9, 2011 at 11:53 AM  

Ååååååh så moro altså - kooooser meg i bloggen din igjen og nyyyydelig LO.

Skrytt av deg og ønsket deg velkommen tilbake inne på CASAkreativ jeg ♥

Ha en fortsatt fin uke snuppa.
Klemmer

Marianne/skorpionen November 9, 2011 at 1:02 PM  

Helt herlig LO!!! Så gøy å se at du scrapper igjen!
Elsket det dådyret du har brukt her!

Beatemor November 9, 2011 at 2:32 PM  

Nydelig Lo. Flott bilde av fadderjenta di!

Tesa November 9, 2011 at 7:16 PM  

Så snyggt. Tack för ditt avtryck, betyder mycket.

Kram Tesa

Torill November 9, 2011 at 8:19 PM  

Oij så flott!!!
Dette var virkelig en nydelig juleLO!! smelt<3

Scrappegal November 9, 2011 at 9:03 PM  

Noe så nyyydelig!!!! :)
Jeg er sååå glad for å se deg scrappe igjen!!! Du er så dyktig! :) :) :)

{ Kristina } November 9, 2011 at 9:26 PM  

Tusen takk jenter! ♥

Anne November 9, 2011 at 11:54 PM  

Den var kjempeflott! Herlige farger og masse fine detaljer :-)

Ajajaj, vintagesnop! Det er definitivt noe for meg ;-)

Meretekj November 12, 2011 at 1:40 PM  

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min <3
Melkehjerteesker får man kjøpt overalt, de er gule opprinnelig.

Denne eska du har laget var helt nydelig, jeg likte godt alle detaljene og fargene.
Du er dyktig!
Ha ei flott helg, klem

{ Kristina } November 12, 2011 at 1:56 PM  

Takk skal du ha. ♥

Jeg fant faktisk disse hjertene på butikken i går, men de var mye mindre enn jeg hadde sett for meg etter alle scrappeprosjektene jeg har sett av de..

Men søte alikevel, så klart. :)

Hege November 12, 2011 at 10:45 PM  

Tusen takk for kommentaren i bloggen min:-)

Nydelig LO du har laget her.
Elsker den søte bambien. Fin julestemning, selv uten tradisjonelle julefarger. Lekkert!

{ Kristina } November 13, 2011 at 9:39 AM  

Tusen takk! ♥♥ Det kan jo fort bli mye rødt fremover nå, så kjent med noe annet. :)

HegeAL November 15, 2011 at 2:02 AM  

Næmmen så utrolig kult å se scrappegreis fra deg igjen!! Også så nydelig LO. Du har i allefall ikke mistet touchen :-))

Takk for deltagelsen!

{ Kristina } November 16, 2011 at 10:27 AM  

Tusen takk Hege!! :) Koselig å "se" deg igjen.

Ulle November 17, 2011 at 6:17 PM  

Så vackert och sött! Läckert med den formklippta texten under rubriken ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere