Photoshop Ramme #3

Passer fint til høstbildene?



Photoshop Tutorial

11 comments:

annes paperfun November 8, 2011 at 7:34 AM  

Ååå så flotte rammer du har laget ♥
Du er bare så flink til dette!!
Ha en flott dag!
Klem Anne

Marianne/skorpionen November 8, 2011 at 7:20 PM  

Denne var knallfin!! Du lager så mange flotte rammer! (vet jeg var inne og så på en av dine tutorials for en stund siden, men fikk det aldri til 'grønn' 'lol' )

ha en flott kveld!

{ Kristina } November 8, 2011 at 7:59 PM  

Takk skal du ha. ♥

Får du det fremdeles ikke til?

Ellen November 9, 2011 at 8:36 PM  

Måtte snike meg inn her siden Ruffa reklamerer for deg på CASA! Nydelig LO! Jeg har en LITEN scrappepause selv, men ikke bloggepause...happy scrapping!!!

Scrappegal November 9, 2011 at 9:05 PM  

Nyydelig!!!!! :) Elsker disse rammene dine!
Må bare lære meg åssen jeg bruker dem!
Men ser du har en fin tutorial! :)
Så jeg lagrer gjerne malen din! :) :)

Scrappegal November 9, 2011 at 9:06 PM  

Men... jeg får ikke åpna bildet......??

{ Kristina } November 9, 2011 at 9:21 PM  

Nå da?

Takk for alle koselige ord. :)

Stine November 10, 2011 at 5:57 PM  

Herlig side! Så gøy å se at du er i gang med scrappingen igjen :-)

AnneiSkogen November 10, 2011 at 11:05 PM  

Utrolig herlig lo med masse julestemning!

Aluminiumstape er en (som navnet sier ;) ) en aluminiumstape kjöpt hos biltema. Blir veldig kul effekt når man limer og gnukker den på div. pynt og maler etterpå.

Steampunk er en stil som har blitt rimelig populär i det siste.

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :D

Arnlaug November 12, 2011 at 8:20 PM  

Så fantastisk herlig layout! Og eg fekk skikkelig julastemning sjølv uten julapynt:-)

{ Kristina } November 13, 2011 at 9:40 AM  

Tusen takk! ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere