{{ You're simply the Best }}

Denne herlige sjokolade slapp heldigvis å forlate huset vårt slik som de andre gavene. Mmm, after eight!! ♥ Laget den til den aller, aaaller beste pappaen. ♥♥



Denne satt langt inne, og jeg har hatt den liggende på scrappepulten i to dager. Jeg pleier ikke å scrappe i så lyse farger som dette (ja, hva kaller man denne scrappestilen egentlig??), men jeg ble nå fornøyd til slutt.. I tillegg så er jeg jo blitt helt hekta på denne papirserien fra Prima. ♥











you make us grow, everyday





Materialer: Prima, Tim Holtz, Melissa Frances, Ebay Papirloftet & My Mind's Eye.

Bli med på Giveaway'en min! / Join my Giveaway!



18 comments:

gosti November 13, 2011 at 8:37 PM  

Fy fasan, så lekker!! Syns det var nydelig med de lyse fargene:-) Tenker det er en pappa som ble glad.

Anne Bente November 14, 2011 at 9:56 AM  

wawww hvor er den smuk som altid.

klemmmm

Arnlaug November 14, 2011 at 10:00 AM  

*sukk* så nydelig denne var! Elsker at eska er kvit og med innslag av friske fargar.

Torill November 14, 2011 at 10:24 AM  

Så utrolig stilig denne esken var!
SMELT!!!

Marianne/skorpionen November 14, 2011 at 1:07 PM  

Denne var jo bare helt nyyyydelig!!!
Elsker at du har holdt den i hvitt og så noen få detaljer i den herlige turkise fargen!

*marion* November 14, 2011 at 3:47 PM  

Så kult ,
For en herlig blog du har da så masse spennende å vakkert å ikke minst kult
klem Marion

Linn November 14, 2011 at 6:26 PM  

Åh dette var virkelig knallflott, farvene bare popper samtidig som lett og sart på samme tid! NYDELIG!

Liker og såå disse Prima arkene. Jeg er helfrelst og angrer på at jeg ikke bare kjøpte to av alle hehe! Godt å ha deg igang igjen, og med pause så kommer du inn som en frisk pust med dine herlige Xtinavibber. Det må jo bare bli bra!!

Maria Therese November 14, 2011 at 6:26 PM  

Hjertet fikk jeg satt inn ved å finne et bilde på nettet jeg ville bruke gå inn på utforming, rett over navbaren står der favorittikon så trykker du på der og laster opp det du vil bruke :)

{ Kristina } November 14, 2011 at 6:32 PM  

Tusen takk for koselige kommentarer. ♥♥

Maria, jeg fant nettopp ut av det med ikonet. Så nå har jeg laget meg et i Photoshop, og skal oppdatere bloggen meg et nytt innlegg for å se om det funker. :D

Kreativelena November 14, 2011 at 8:38 PM  

Rålekker.... Her ble jeg iallefall veldig inspirert :-)

Linda W November 15, 2011 at 8:18 AM  

Nydelig, flink du:)

salige lavendel November 15, 2011 at 9:22 AM  

Jeg har klart å bale meg fram til noe html selv...men skal ikke begi meg ut på å forklare noe for andre tror jeg. Det kan bære riktig galt avsted. Men jeg har funnet rådene på bloggen "moseplassen" veldig nyttig. Hun har også et par videoer der vet jeg. Ta en titt der og se om flokene kan løse seg. Ellers har jeg også lært mye av å skrive inn hva jeg baler med på Youtube, det ligger masse tutorials der om hvordan man gjør ting og tang på blogger. Håper du finner ut av det. Dette var iallefall sånn jeg klarte å få min blogg sånn som jeg ville.Lykke til.

Beatemor November 15, 2011 at 9:48 AM  

Nydelig eske du har laget. Kan tenke meg at denne ble satt pris på :-)

Scrappegal November 16, 2011 at 9:49 AM  

Nyyyydelig eske!!!!!!! :) Denne stilen mestrer du jo med strålende glans, Kristina! :)

{ Kristina } November 16, 2011 at 10:24 AM  

Takk jenter! ♥

UlrikaT November 16, 2011 at 10:27 AM  

WOW! Helt otroligt lekker eske!

berta November 16, 2011 at 1:23 PM  

Herregud så mye lekkert!!!
Likte sjokoladeeskene dine så mye, de var jo så lekre at jeg nok ikke hadde brydd meg om at de som hadde laget de hadde spist opp sjokoladen :-)
Takk for titten....du ser meg nok igjen!!!

Ulle November 17, 2011 at 6:14 PM  

Vilken otroligt vacker ask! Verkligen en kanonfin present ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere