Scrapperommet

Her kommer det en liten oppdatering på scrapperommet mitt. Ingen dramatiske endringer siden forrige visning, men det har blitt litt mer småting der inne - spesielt til oppbevaring, og rommet har blitt mye mer praktisk.

Jeg har endelig fått skuffer til alt småstæsjet, og noen søte kasser til alle arkene mine. Før var det helt håpløst å lete gjennom den bunken.

Symaskina fikk jeg egentlig for ett år siden, men den ble ikke brukt så mye da. Nå derimot, skjønner jeg ikke hvordan jeg har klart meg uten.

Skulle gjerne hatt noen lange hyller over scrappepulten da, men det kommer vel. Ikea?? :)






















Er det forresten noen som er interessert i nye rammer fra Photoshop? Eller kanskje litt bloggsnop?

Gi meg en lyd da!!

12 comments:

annes paperfun November 3, 2011 at 12:30 PM  

Så koselig plass du har . Og symaskin er et must :) takk for koselig hilsen . Ang de små bildene så klikker du bare på linken under de småbildene i min blogg. Da kommer det opp en veiviser hvordan du kan legge slike til i din blogg. Ha en flott dag. Jeg passer barnebarn i dag :))

{ Kristina } November 3, 2011 at 1:11 PM  

Takk. :) Kjekt at du tar turen innom.

De små bildene fant jeg plutselig ut av når jeg så det var en logo under dine.

Kos deg med barnebarna.

RitaK November 3, 2011 at 4:14 PM  

Så fint rom, og imponerende ryddig! Jeg holder på med rydding i alt stæsjet og scrappesakene mine om dagen, og det er ingen liten jobb skal jeg si deg...

HusmorDronninga November 3, 2011 at 9:37 PM  

Dæven for et fint scrapperom du har då! Har forsåvidt mitt eget hobbyrom eg og.. men eg må vel meir eller mindre ALLTID rydda meg vei og plass om eg ska gjera nåke der inne.... hehe...

Håpa roen kjem snikandes igjen, for du har jo mengder av nydelig stæsj å trylla med!

Klem fra
Kjersti

{ Kristina } November 4, 2011 at 7:25 AM  

Tusen takk!

Men scrapperommet ser ikke slik ut heeele tiden altså. Så fort jeg bruker det så er det vel ikke til å kjenne igjen. :p

Meretekj November 5, 2011 at 10:53 AM  

Utrolig mye flott å se på her inne:)
For det første lager du mye lekkert, flott scrapperom og nydelige bilder av tantebarna:))
Ha en fin lørdag!

Arnlaug November 5, 2011 at 2:05 PM  

Tusen takk for kjempe koslig kommentar i bloggen min:-)
Har kikka rundt i bloggen din no, og må sei eg er imponert over alt du holder på med:-)
Nyyyydelige bilder du tar:-)

{ Kristina } November 5, 2011 at 3:44 PM  

Tusen takk Merete og Arnlaug. Håper dere tar turen innom igjen. :)

sandi November 5, 2011 at 4:06 PM  

Wow! These pics are just beautiful...so precious!
I just had a look at your blog....OMG! Your creations are amazing! You are so talented!!! Love everything!

Meretekj November 6, 2011 at 8:10 PM  

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
Treet er en dies fra Magnolia, første gangen jeg bruker den faktisk!
Klem

Anna November 17, 2011 at 11:11 AM  

Oj vilket städat rum du har!!!! I mitt ser det ut som om en storm har dragit fram... högt som lågt...

Höstkramen Anna

Dortesjs December 13, 2011 at 10:29 AM  

ihh hvor fint, roder du aldrig ? griner.. flot flot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{{ Kristina }}

26 år gamal Husnesjenta
som blogger om
scrapping, interiør, foto & fjas



Nikolai

Nikolai

Adrian

Adrian

Mikael

Mikael



Populære innlegg




Følgere